Formacions del Conservatori - Orquestra de Guitarres

EL GRUP DE GUITARRES DE GRAU ELEMENTAL de Conservatori de Badalona, està format bàsicamet per alumnes del Conservatori d'entre 9 i 13 anys dirigit pel professor Vicenç Mayol.

Aquesta formació es va crear fa més de 20 anys amb la finalitat de potenciar, per una banda la relació tant de tipus musical com personal dels membres que la integren, i per altra banda per gaudir tot fent música.

Es treballen obres de diferents estils i èpoques que van des del Renaixement fins autors del segle XXI incloen't-hi músiques tradicionals i populars.

El Grup es reuneix setmanalment per assajar. A través de les diferentes obres que es treballen, els alumnes aprenen a escoltar-se tant individualment com col·lectivament i aporten la seva personalitat al servei de l'interès global del Grup.

Des de la seva creació, el Grup ha actuat per diversos indrets de Catalunya i també ha col·laborat en els enregistraments de diversos CD del Departament de guitarra.

Et trobes a: Home Formacions del Conservatori Orquestra de Guitarres