Formacions del Conservatori - Orquestra Jove

L'Orquestra Jove la formen els alumnes de

1r. i 2n curs de Grau Professional

Sota la direcció de Marta García, "L'ORQUESTRA JOVE" del Conservatori de Badalona està formada per alumnes d'edats compreses entre els 10 i els 15 anys. Basa el seu treball bàsicament ocupant-se de la formació instrumental dins d'un conjunt de corda, així com de l'estudi i de la difusió del repertori de les diferents èpoques.

També brinda  l'oportunitat de tocar com a solistes a aquells alumnes destacats del Conservatori.

Des de la seva creació, l'orquestra ha ofert nombrosos concerts en la ciutat de Badalona, així com a Andorra, Barcelona, Cadaqués, Terrassa, Torelló, Astúries (Avilés i Langreo) etc.

Ha participat en el "V Festival de Música dels Joves Europeus" (maig 1998) i ha realitzat intercanvis amb les orquestres d'Andorra (1999) i d'Astúries (2005). A l'abril de 2008 va col·laborà amb la "Caprice Kids Ensemble" de Japó en un concert conjunt.

Et trobes a: Home Formacions del Conservatori Orquestra Jove