67è Concurs Internacional Maria Canals

El Concurs Internacional Maria Canals es celebra del 26 de març al 7 d’abril al Palau de la Música Catalana.
Paral.lelament es celebren activitats al carrer per donar a conèixer la música per a piano a tot el públic.
Els alumnes de piano del conservatori participen en els actes del concurs que comencen el divendres 25 de març, amb la Marató de Piano a la Plaça Reial de Barcelona, que dona el tret de sortida al Concurs.
El dissabte 26 de març el Passeig de Gràcia s’omple de pianos i els alumnes del conservatori faran dos concerts a la Casa Batlló i als Jardinets de Gràcia, perquè els vianants que passegin puguin escoltar música en directe.
El divendres 1 d’abril, un dels concursants ens oferirà un concert a les 19h i prèviament farà una masterclass a dos alumnes del centre.
Els pianistes del conservatori també participen en el concurs “Tu hi Toques” interpretant peces enregistrades en vídeo. Els guanyadors tocaran al Palau de la Música a finals de juny.