Gershwin 80è aniversari

Jordi Vilaprinyó, piano

Recorregut de la música de George Gershwin, des dels seus èxits més esclatants de joventut, les cançons dels seus musicals de Broadway, fins a la seva obra mestra, l’òpera Porgy and Bess, acabant amb la famosíssima Rhapsody in Blue, en versió piano sol.

Entrada lliure

JORDI VILAPRINYÓ, pianista

Format a Barcelona, ha actuat com a solista de piano amb l’Orquestra Ciutat de Barcelona, amb la Banda Municipal i amb l’Orquestra Simfònica del Vallès.
En el camp de la música de cambra, ha actuat amb artistes tan importants com el flautista Jean-Pierre Rampal, la soprano Enriqueta Tarrés, el percussionista Xavier Joaquin, la pianista Josefina Rigolfas o el viola Paul Cortese.
Des de l’any 1986, ha sigut professor titular de piano al Conservatori Superior Municipal de Música de Barcelona, sent periòdicament invitat a col.laborar com a professor especialitzat en diversos concursos de piano, de música de cambra, en cursos internacionals d’estiu, així com en d’altres conservatoris. També ha estat professor repertorista dels instruments de cobla a l’Escola Superior de Música de Catalunya.